מקרה שני תוך שבוע • פעוט נכווה באורח בינוני בעיר אלעד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מקרה שני תוך שבוע • פעוט נכווה באורח בינוני בעיר אלעד
    9:33
    03.05.24
    נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקרה שני תוך שבוע בעיר אלעד: פעוט נכווה בפלג גופו העליון בביתו ברחוב רש"י באלעד. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אלעד' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב בינוני. נסיבות המקרה בבדיקה.

    יצחק דעבול מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר כי "הפעוט כבן שנה וחצי נכווה בפלג גופו העליון במהלך מקלחת שעשתה לו אחותו. יחד עם מתנדבים נוספים הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב בינוני. חשוב ללמוד ממקרה מצער זה להימנע מלאפשר לילדים לעשות מקלחת ללא פיקוח ההורים או בני משפחה בוגרים. מדובר במקרה נוסף של כוויות עם מעורבות ילדים תוך מספר ימים בעיר".

    מקרה נוסף של כוויה – התרחש בעיר אלעד – דקות לפני כניסת השבת האחרונה, ילד כבן 3 נכווה באורח קל עד בינוני בביתו שבאלעד, לאחר שמרק רותח שהיה מוכן במטבח הבית לכבוד השבת – נשפך עליו. צוותי הצלה ומד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים.

    דובר מד"א מסר לאחר האירוע כי "בשעה 15:47 נמסר  למד"א מרחב ירקון על פעוט שנכווה ממרק רותח בביתו באלעד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים תל השומר פעוט כבן 3 וחצי במצב קל עד בינוני עם כ- 30% כוויות בדרגות א' ו- ב  בחזה וגפיים".



    0 תגובות